Det blev en oplanerad natt i Lissabon för Viktor, välj TAP för äventyr!


Hur just pratat med Viktor ett par gånger efter han har landat i LIS ca 6 timmar försenad. Planet mot DKR var redan ivägskickat så nu köar han vid en underbemannad Info-disk för att få reda på hur TAP tänker sig fortsättningen på hans resa till DKR. Han är inte ensam akterseglad svensk, jag hörde flera upprörda röster i bakgrunden till Vikkes lugna Rosviksröst. Jag ringer honom om en stund igen och peppar honom vidare. Han fixar det här!

//FarSan//


Kommentarer
Postat av: FarSan

Viktor fick köa i flera timmar innan han fick sig ett hotellrum, taxibiljetter, matcheckar och sas hela överlevnadskittet för ett knappt dygn i Lissabon. Ikväll fortsätter hans resa LIS-DKR och då bör han landa här inatt 01:55 om inget mer oförutsett händer. Satsa på TAP nästa gång du flyger och om du har tur kan du vinna en gratis övernattning i LIS.

2008-12-20 @ 11:38:20
Postat av: FarSan

Jag har just pratat med Viktor. Han har bott på VIP Hotel Art´s i natt/fm. Efter att ha sovit gott så hade han käkat lunch och satt i lobbyn och funderade på nästa move. Jag rekommenderade att ta lite foton så han kan bevisa att han verkligen har varit i Lissabon.

2008-12-20 @ 16:47:14
Postat av: Stumpen o Pelle

Hejja Vikke! Klart att en coll Rosvikare fixar en natt å lyxhotell i Portugal. Lyckligt slut på resan och ha en skön julvistelse hos farsan i Afrikat.

Kramar till alla

2008-12-20 @ 20:41:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0