Då var det roliga slut för denna gången


Jag har just kört KJM till flygplatsen och lämnat av dem utanför för man får inte komma in om man inte ska resa med flyget. Sista dagen gick i lugnt tempo för dom hängde ute nästan hela natten med Village People på ett tak i fiskar/surfarbyn vid oceanen och jammade på guitarr och övade in Pirog Moves, Karin får visa er vid tillfälle.

Idag tog vi farväl av vännerna i shacket, främst Mour och Ibrahim som surfar på på fastande magar för Ramadan har börjat nu. Inte ens vatten intas medan solen lyser. Tappra Worriors från Village N´Gor. Ibrahim körde även en cirkulär senegalesisk jogg efter surfen, dock ingen baklänges Duck Walk som är så typisk för locals och mycket krävande.

Kvällen har vi ägnat åt att njuta av ännu en delikat trerätters på Ambre. Markus höll tal och gav värdparet en tiopack av Svenska Nubbar, det blev mycket uppskattat, speciellt efter att vi förklarat vem som skulle dricka vad exv Bäsken åt Jean-Marie och Flädern åt Nicole.

Imorgon checkar jag ut och flyger till Frankfurt, sedan vidare en dryg vecka till Kroatien och slutligen tio dagar i Sverige. Heide är i Kamerun och ska hit och packa om väskan och sedan dra till NY. Det är lite rörigt, men så brukar det oftast vara för oss.

Jag har haft två underbara och händelserika veckor med KJM, det tackar jag dem och Heide för.

Lev väl, Carpe Diem!

//FarSan//



Solnedgång över Almadies fångad från Tit Mountain i förgår


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0