Imorgon flyger jag hem


Jag har haft 10 händelserika dagar i Sverige och hunnit besöka Gällivare, Johan, Markus mfl på Andra sidan. Begravt en kär katt på Jämtöavan med Annika. Ätit palt hos Viktor och Ingrid i Rosvik. Besökt Göteborg och hälsat på mor Greta och syster Kerstin samt Martin med familj. Jag har också hunnit njuta av ca 3500 km på väg i Chevatrucken.

Karin har erbjudit basläger på Söders höjder i Stockholm, det tackar jag särskilt varmt för! Ikväll ska vi dinera hos Stina på Hammarbys höjd och det blir trevligt. Imorgon börjar hemresan till Dakar.

Jag vill tacka alla som tagit emot mig och erbjudit husrum och mat och trevligt sällskap. Välkomna till Dakar!

//FarSan//


Kommentarer
Postat av: Nickis

Vi kommer att vårda graven och tänka på tider som flytt.....Ha det bra och hälsa Heide

2008-09-24 @ 11:34:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0