Packat och klart


Då återstår bara tankning kl 20:00 vid middagsbordet och incheckning kl 23:00 för avfärd 02:15. Man måste vara i god tid på flygplatsen för det råder kaos där.

Jag har fått ihop alla utspridda grejjer i vår lilla minisuite som vi bott i nu dryga två månader. Sammanlagt blev det 19 olika kollin av varierande storlek och utseende och Zukan fylldes till taket när jag och Mamadou lastat in allt. Mamadou är en hyvens kille och mycket hjälpsam dessutom vaktar han oss så vi sover tryggt om natten.

Nu ska jag bara över en sväng till UNICEF och säga adjö till kompisen Indiana som drar till Panama medan jag besöker EU. Det blir minst tre kindpussar och en fet kram, vi har båda ansenlig volym.

Om jag hittar någon WLAN i kroatiska skärgården så kanske jag skriver några rader därifrån. Annars blir det uppehåll till 15 september när jag landat i Stockholm. Ha det bra!

//FarSan//


Kommentarer
Postat av: Tysken

Nog vet jag att du kommer trivas i Adriatiska havet med en gin tonic i handen din gamle sjöbjörn!



Hare bra i Kroatien FarSan....

2008-09-06 @ 03:24:29
URL: http://tyskaapan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0