Har ni gett upp?


Det var länge sedan jag skrev något här. Kanske har ni gett upp hoppet om att få läsa något nytt?

Saken är den att jag har haft gäster här i tre veckor och vi har mest varit ute hela tiden och inte suttit vid datorn. Två Road Trips har vi gjort, dels norrut till St Louis vid gränsen till Mauritanien och dels söderut in i The Gambia. Mycket intressant och jäkligt trevligt hela tiden med ett par Homies från Luleå kommun. Jag har lite foton att ladda upp, men det får bli i morgon för jag behöver rensa bland all dessa och välja ut några intressanta.

Jag har också en plan: Den 4 mars landar jag på ARN och besöker Flickorna, det blir kärt återseende. Sedan gör jag en snabb visit hos Mor, Syster och annan släkt i GBG. Därefter truckar jag med Chevan upp till Norrbotten och träffar Sönerna och andra vänner samt kollar upp mitt basläger där. Det blir härligt med riktig vinter och varma kläder. Här i Senegal har vi bara dålig vinter, ca 17 grader som lägst men inga vinterkläder, ingen värme i huset och bara kinesiska filtar av acryl att huttra under.

Jag hör av mig, I´ll be back!

//FarSan//


Kommentarer
Postat av: Stumpen

Jo, det stämmer. Man hade börjat ge upp men så dyker det upp nya repotage och fina bilder! Skoj!

2009-02-26 @ 11:19:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0