Surfing Almadies


I helgen var det tävling här och vågorna var hyfsade om ändå inte jättestora så vi i publiken fick se en del tjusiga grejjer. Jag hängde där sporadiskt för inte orkar man tre hela dagar på surfspoten. Dessutom såg jag bara till en av våra hemmafavoriter från Secret Spot bland de tävlande. Mour och Ibrahima var inte inbjudna att delta men jag träffade dem och de hälsar till KJM.



Det var en tjusig poster. Spons från RidCurl, RedBull, Kirene mfl.




Ganska mycket publik men det är svårt att se dem för de flesta är bekvämt gömda bakom stenmurarna.




Endel mysiga småkillar som i klädstil påminner om Gällivare old-school skate-bums. Grymma miner visar dom också. OBS att minstingen har Che på luvan.




Det blev en hel del snygga åk men som vanligt svårt att fånga dem på foto. De riktigt stora vågorna missade jag, men den här är ju hyfsad och killen gjorde det bästa av den. Några justa tuber såg jag.




Dom var fyra man på vågen åt gången och ibland blev det lite trångt.

//FarSan//





Kommentarer
Postat av: apan

Yeeeeah! Det där såg ut som en vacker syn. Vilken sol vilket surf jag ska tipsa mina surfar kompisar om ditt reportage här.. Hur gick det för Ill en gor grabbarna fick de vara med och leka?

2009-02-01 @ 10:55:29
URL: http://tyskaapan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0